jueves, 12 de febrero de 2009

Teño unha cita con Feijóo!!!! Teño un cita!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Teño unha cita con Feijóo!!! Teño unha cita, teño unha cita!!!! É o sábado pola tarde, no día dos Enamorados. Tenme que confirmar a hora María, pero creo que é ás 5. O bo, que nos veremos e pasaremos xuntos o día dos namorados. O malo...que creo que non estaremos solos...e haberá tropecentas mil persoas na Praza de Touros de Pontevedra... Pero menos é nada... Quero ir alí e gritarlle ole, ole, ole!!!! Teño que achegarme a el como sexa. Esta vez vou gardar a vergoña... sortear obstáculos... disimular bastante... e tratar de falar con el. Sintoo polas demáis rapazas que o fagan... a xente pensará que cada unha que se acerca son eu... pero a namorada de Feijóo soamente son eu!!! jejej... Darei unha pista...levarei un gorro...pero non cando me acerque a el...iso sí... Vémonos!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario