lunes, 26 de enero de 2009

¿É a min?



Gustariame coñecer á persoa que lle dixo que se tiña que quitar a gomina e cambiar o peiteado...gustariame coñecelo para darlle a noraboa. Está espectacular. Moitísimo máis xoven e mais atractivo. Tamén me gustari coñecer á persoa que lle dixo que hai que fusionar consellerías. Lóxico. É que me parece absurdo que haxa unha consellería ou un ministerio para cada cousiña que se lles ocorre os políticos, en lugar de facer que os ministerios ou as consellerias funcionen ben e resolvan os problemas. Noraboa polo pelo e polo de fusionar consellerías. Muaqqqq!!!!

2 comentarios:

  1. hahaha, eu quero facerme sósio deste blogue xA!. Minha nai querida. Siga siga, todo o meu apoio. Agora escomeza a campanha electoral e xa haberá ocasións dabondo de amanhar un encontro.

    Este blogue é para homes ou para mulleres? Lectores digo.

    ResponderEliminar
  2. Estou tan desorientada que xa non o sei "parásito". En todo caso, benvido e grazas polo teu apoio

    ResponderEliminar